2016年3月18日 星期五

三口釘


( 福音 - 詩歌 ) ... 釘「主耶穌」在「十字架」上的「三口釘」






.
《三口釘》

一寸一寸釘入,一下一下的 dub ,
血一滴一滴滲入,門徒遠處 jut 泣,
我既雙手合十,十字架到底為 mud ?


每一道疤痕,道出每一宗罪行,
每一個傷痕,代表住每一個靈魂,


三十幾年人, 就咁十架完結一生 !


耶穌降世為人 ,放棄最尊貴身分,
愛裡應人人平等,不過佢願意犧牲,
日光之下,汗水腐蝕瘡爸,
眾人辱罵 ,門徒聲淚俱下,唔好怕 !


你要知道,生命無常,亦無價,
肉體可以火化,但係靈魂不滅,你知嗎 ?


我行道 ,你一樣要甘做 ,好似我咁完全,
如果 ,天國係樂園,你又會唔會眷戀 ?


莫非用錢,用行為 ,可以換到張入場券 ?

我禱告 主耶穌,我應該點算 ?



Chorus

我要告訴, 告訴你知 ,即使今天不知所以,
事實是極度重視你,愛你的心意,像愛子,
這雙手 ,按照我意思,只願為愛傾出真摯,
要有信 ,有愛 ,就像我, 我深知你可以 !


一寸一寸 釘入 ,為我既罪去釘入,
再寸一寸 釘入 ,有無為自己哭泣 ?

血一滴一滴 滲入 ,為我既罪去滲入,
再一滴一滴 滲入 ,有無為主去哭泣 ?

K-CHEK : 


祢為左幫我地贖罪,去釘十字架,
信祢之後,一直祝福我,到依家,
認罪之後,終於知道,我有幾差 ?


祢話失落既時候,要記住祢既說話,
無做錯過一件事既聖子,先可以幫我地去贖罪 !


祢係去通往永生既鎖匙,
我有心事,祢心知我心意 !


每次,我犯罪之前,祢都會叫我三思,
祢會保証,我每次都會抽到張好籌,
一遇到引誘,祢話係時候好走 !


但當我諗起果三口生誘既釘,釘住祢左右走,
我就感到內疚 !


求祢原諒我做錯既一切,
呢一世慶幸有祢呢一位,最尊貴既上帝 !


祢就係生命,真理,同埋道路,
所以,到最後我想你知道 ...



沒有留言: